Halloween-dekorationer

Tack och lov så har denna dagen varit så mycket bättre än fredagen. Isaac verkar ha fått sig en ordentlig tillsägelse av föräldrarna att han måste bete sig bättre. I alla fall hoppas jag att det är så, så att det inte är en dag då han bara råkar vara snäll hela dagen.
 
Idag har vi satt upp de diverse olika halloween-dekorationer vi hittade i huset i lekrummet. Jag som aldrig riktigt har firat halloween innan har blivit dumförklarad några gånger. Men jag ska försöka få häng på alltsammans. Även fast jag tycker det nog är den mest meningslösa "högtid" som finns. Det märks i butikerna att de bara älskar den här högtiden. Nu kan de ju sälja på folk hur mycket pappersdekorationer och plastskallar som helst. (Engångssaker är det mesta har jag märkt) Barnen älskar det i alla fall och frågar hela tiden vad jag ska klä ut mig till... Ingenting har jag tänkt men vi får väl se.
 
Titta vad jag hittade i kylskåpet imorse. Kan ju säga att jag inte direkt är förvånad. Den här familjen har ju sina fix idéer när det kommer till träning,mat,lustiga hälsopiller och pulver. Lägg märke till måttbandet på förpackningen.
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: