Halloween

HAPPY HALLOWEEN!
 
Sitter i mitt mörka rum och låtsas att jag inte är hemma (Pappan gör likadant fast nere i köket) medans hela grannskapets ungar knackar på dörren. Barnen är iväg på halloweenfest med mamman hos hennes syster. 
 
Dagen har segat sig fram något så otroligt. Städerskan var här imorse vilket betydde att jag inte hade några sysslor alls att göra så förmiddagen gick väldigt segt. Annars har gårdagen och dagen varit helt okej. Barnen har skött sig och inte mycket har hänt. Idag har de enbart frågat om hur många timmar, minutrar och sekunder det var kvar tills festen. 
 
Blir ett kort inlägg idag men är alldeles för trött. Ska göra ett inlägg om långledigheten då mina föräldrar var här nästa vecka.
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: