Halva oktober

Halva oktober har nu gått och det känns som att det var 1:a oktober för 1h sedan. Men samtidigt så känns det inte som att tiden går tillräckligt fort. Men det kan bero på att jag ständigt räknar dagar, kollar klockan osv. 
 
I helgen gjorde jag inte särskilt mycket. Blev ännu ett museum, denna gången Irish Museum of Modern Art. Det var ett väldigt snyggt galleri och gillade miljön men modern konst är inget jag riktigt förstår. Vissa saker var väl ganska coola men inte var det många inte. Som Madde sa om ett av konstverken "Varför hänger man en jättebajskorv i taket?" Och ja, den såg ut som en riktigt stor bajskorv på sisådär 3m och en tjocklek på 1m. 
 
I fredags åt jag tapas med Madde och Linnea och sen såg jag och Linnea på How i live know. Som var en bra film men lite smått läskig. Krigsfilmer har jag alltid haft lite svårt för just för att de kan vara så hemska. Åt även burritos med Linnes på söndagskvällen vilket var en väldigt trevlig kväll och ett bra slut på helgen. 
 
Isaac sa en ganska komisk kommentar idag "Anna, you have two big fat stomachs on your chest" Han menade mina bröst såklart, Varför han kallade dem magar har jag ingen aning om. Dagens asgarv i alla fall.
 
Det blir mörkare och mörkare nu...
 
//Anna
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: