Kyla

Kylan har återvänt till Dublin och jag försöker inställa mig på att frysa konstant från och med nu tills jag åker hem i December. Jag sitter här i dubbla strumpbyxor, raggsockor, klänning, kofta, fleece och vantar. Jag vill ta på mig mina mjukisbyxor men måste spara några kläder kvar tills det blir ännu kallare.
 
Jag har inget emot att det är kallt ute. Det är faktiskt ganska skönt att slippa den kvava värmen som har varit fram tills förra veckan. Men när man inte kan gå in i huset och värma upp sig så blir det ganska jobbigt i längden. Min familj har nästan aldrig på värmen i huset och har dem det så känns det absolut inte i mitt rum. Tror inte ens elementet fungerar. 
 
Aja, det är bara att bita ihop. Det här är irländsk vinter.
 
Bild från i våras, men ungefär såhär kommer jag ligga nerbäddad ikväll 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: