Sverige till Irland

Nu är det inte många dagar kvar innan mina föräldrar och min syster kommer och hälsar på här i Dublin. Det ska bli så himla kul att träffa dem igen. Det kommer dock kännas väldigt skönt att det bara är 6 veckor kvar på Irland efter att de har varit här. Annars hade det nog blivit väldigt jobbigt att säga hejdå.
 
Igår fick jag ett brev från mormor och morfar igen och idag fick jag ett brev från farmor och farfar. Alltid lika trevligt att få brev från dem. Eftersom jag inte kan prata med dem via skype så är det ändå skönt att kunna ha någon sorts kontakt. Det är faktiskt ganska kul att skriva brev, man gör ju det alldeles för sällan idag. 
 
En bild från tidigt i sommras när jag och Linnea var i Cork. Bilden tagen av Linnea.
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: