The weekend

Fredag... denna dagen drar vi ett streck över. Vill bara glömma att den ens existerade.
Kvällen var dock trevlig som vanligt. Mötte upp Linnea, åt burritos och gick på bio. Vi såg filmen Rush som var väldigt bra.
 
Lördag åkte jag in till stan och besökte national gallery. Det var väldigt litet men fdet anns flera fina tavlor så ångrar inte att jag gick dit. Efteråt mötte jag upp Linnea och följde med henne när hon kollade i en massa secondhand butiker. Efter det tog vi en fika och sen åkte hem ganska tidigt. Väl hemma bäddade jag ner mig i sängen med chips och en film.
 
Idag ska jag jag till Madde och inte förr så senare. Ska laga spagetti och köttfärsås för jag är så himla sugen på det. Blir mycket billigare också än att äta i stan. Vi tar nog en promenad någonstans också. Får se vart vi tar vägen. Lite motion måste man ju ha.
 
Hösten har kommit till Irland. Äntligen!
 
//Anna

Postat av: Andrea som au pair

Här i Galway är det inte alls sådär orange i träden!

Svar: Inte? Den bilden tog jag faktiskt 1 vecka innan jag la ut den så nu är det ännu mer. Dock går det väldigt segt måste jag säga. Hemma i Sverige tar det typ 1 vecka känns det som.
Anna Wiström

2013-10-07 @ 23:00:11
URL: http://andreagunnarsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: