Träningsvärk och Pretty Little Liars

Förra helgen så började jag titta på Pretty Little Liars. Jag kan väl börja med att säga att jag är helt fast och har sätt nästan två säsonger sen i lördags. Det går utför... hehe. Men den är ju så jäkla bra så kan inte låta bli att titta. 
 
För att bryta lite av mitt tittande så testade jag igår ett styrketräningspass som Linnea hade hittat på youtube som hon kör. Jag säger bara aj! När jag vaknade kände jag direkt att jag hade träningsvärk i hela kroppen. Även på ställen jag aldrig har haft träningsvärk innan. Som tex. armhålorna. Har inte tränat regelbundet och ordentligt på 1,5 år då jag slutade med simningen. Så nu är jag väldigt mån om att få tillbaka mina muskler som jag nu har upptäckt inte existerar över huvud taget.
 
Det är så jäkla skönt att det äntligen är helg igen. Älskar helgerna!
 
Bild i repris från i sommras, Stranden i Clontarf
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: