Hypokondriker

Madde har redan insett detta men idag gick det helt klart upp för mig också. Mina barn är hypokondriker. Eller ja, i alla fall Isaac. Här har ni de åkommer han har sagt sig ha idag under de 3h jag har haft honom i eftermiddags. 
 
Ont i magen
Ont i huvudet
Ont i benen
Ont i fötterna
Ont i höger hand
Mår illa
Yr
Mår dåligt i hela kroppen
Växtvärk
 
Har säkert glömt något men ungefär såhär låter det varje dag. Då jag inte kan göra något åt hans åkommor så tycker han att jag inte bryr mig om honom. Men det är lite svårt att göra något åt hans sjukdomar då de egentligen inte existerar. Idag fick han ont i handen för att han inte orkade ta in sin cykel. Tyvärr kom mamman hem just då och hon trodde honom såklart så det var ju bara för mig att gå och hämta cykeln som låg mitt på gatan. 
 
Bild på mig när vi var i Dingle
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: