Skidresa

Sista veckan i Sverige kan inte ha spenderas på ett bättre sätt än i skidbacken. Så det är vad jag har gjort denna veckan. 
 
Det var bara jag, min pappa och min lillasyster Elin som åkte denna gången. Men det var trevligt det också. Inte så mycket bråk och inte lika trångt som det brukar vara. Vi var för första gången i Stöten och det var en helt okej anläggning. Tyvärr var det ganska få fina backar men de som fanns var väldigt kul att åka. Tyvärr åkte vi hem idag redan. Skulle egentligen åka hem imorgon men pappa orkade inte åka mer pga träningsvärk. 
 
Liten bildbomb från veckan. Alla bilderna är tagna med min mobil.
 
 
 
 
När vi kom upp på fjället på morgonen så fick vi se denna runda "regnbåge".
 
Min syster Elin
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: