Ett litet hurra för mig själv!

Idag hade jag bestämt att gå och träna på gymmet med en annan au pair. Kände att nu är det banne mig dags att jag köper det där gymkortet. Finns inga argument för att jag ska låta bli, inte ens att det skulle vara dyrt. För det är det billigaste gym jag någonsin hört talas om. Kostar endast 185 euro för 6 månader, och då får jag både gym, pass och 25m bassäng!
 
Men denna träningskompis ställde in så då frågade jag Marga. Hon hade också tänkt att åka dit ikväll men lite senare. Vi bestämmer tid men precis innan jag ska gå skriver hon och säger att hon har ätit något dåligt och inte mår särskilt bra.
 
Båda mina träningskompisar ställer alltså in och där satt jag på rummet helt nere över att mina planer hade gått i kras. Då jag inte har någon som helst lust att gå till gymmet själv första gången, vet knappt vart det ligger, så bestämmer jag mig för att göra lite övningar här hemma i rummet istället. 
 
Så här sitter jag nu med darrande ben och är allmänt svettig men ååh så stolt jag är över mig själv. Jag kanske inte tog mig iväg till gymmet men detta är en stor förbättring i mina annars väldigt lata kvällar. 
 
Jag bjuder på denna väldigt fula bild på mig själv. Men såhär glad är jag just nu!

//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: