Mysig helg

Hadde en ganska mysig helg förra veckan.
 
Helgen känns alltid så mycket längre när man gör något på fredagskvällen vilket jag också gjorde denna helg. Jag och Linnea begav oss in till stan. Åt på en tapasrestaurang som var väldigt mysig och sen blev det bio. Vi såg The great Gatsby. Jag har fortfarande inte många ord som kan beskriva filmen. Ärligt talat kände jag mig ganska stum efteråt men på ett bra sätt. Rekommenderar er att se den!
 
Lördag tog jag sovmorgon och åkte in till centrum efter lunch. Gick ut till The grand canal dock igen, det nybyggda området i centrala Dublin. Det är helt klart mitt favoritställe i Dublin än så länge. Där satt vi på ett café och tittade på alla ungdomar som badade och själv drack jag flädersaft. Vi gick sedan tillbaka in till stan där jag mötte Madde och åkte med henne hem där jag också sov över. 
 
På söndagen åkte vi ut till Howth. Från början hade vi tänkt att gå "The Bray to Greystones Cliff walk" men det var så mycket billigare att åka till Howth istället. Där spenderade vi ett antal timmar tillsammans med typ halva Dublin som alla ville njuta av solen och spendera dagen vid havet precis som vi. Kommer ett separat inlägg om det senare.
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: