Detta eviga pluggande

Jag är så sugen på att blogga och skriva igen så varför inte. Kan inte garantera att det blir någon regelbunden uppdatering dock.
 
Avslutade min sista tenta för denna perioden för 2,5 timme sedan och det är såå skönt att ha de klara. Men imorgon börjar tre nya kurser och det är dags att börja sätta upp en planering för dem. På gymnasiet där läraren gav en all information på ett papper i handen första lektionen gäller tyvärr inte här. Nej, nu ska man själv leta upp all information om grupper, salsplaceringar, föreläsningsplaner, inlämningsuppgifter, prov och obligatoriska lektioner. Ja men det kan väl inte vara så farligt tänkte jag. Oj vad jag misstog mig. 
 
Ingen av den här informationen finns samlat på ett och samma ställe på KTHs hemsida. Utan man får klicka sig runt och leta under rubriker där man tror att det inte alls kan gömma sig någon livsavgörande information. Men jo, det gör det! 
 
Just nu håller jag på att bli galen på KTHs hemsida som kraschar om och om igen för mig. Den pallar tydligen inte trycket av alla tusentals studenter som nu, sista kvällen av ledigheten, bestämmer sig för att det kanske är bra att veta vart jag ska ta vägen imorgon.
 
Själv är jag fortfarande lika lost efter 1,5 timmas letande på KTHs hemsida.
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: